IMORTAL

Rasa marah n tak puas hati betul bila tengok muka Director Waya Corporation tu..
Dah la tak cantik.. Muka buruk...Anak dia pun sama juga, harap muka je cantik tapi perangai buruk... Tak ada adab...
Menyakitkan hati betul la...
Yang si Mateo ni pun satu, buat aku sakit hati juga..
Kenapa la dia saja nak buat Lia malu..
GERAMNYA.....!!!!!
Susah ke nak cakap yang dia datang tu memang nak minta maaf...
Kenapa la dia buat Lia macam tu.. Semakin tersiksa la dia..

Bila lah kebahagiaan Lia nak muncul... Asyik menangis je kerja dia.. Tak habis-habis dipersalahkan.. Walaupun, bukan kesalahan dia..
Terima Kasih kerana mengeja.. Suke..?? Kalao suke, kome like je..

No comments:

Post a Comment

.ASSALAMUALAIKUM...
.Sila Tinggalkan Comment Anda Disini..
Pleeeaassee.. SATU pon jd la..

Meh le Jenguk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Yang Tercatat Diatas Adalah HAK MILIK HANA SANG RATU