Hari Yang Aneh

Tadi pagi ada test BOMBA.. tapi kan.. ni la test paling best dalam dunia..
kitorang punye trainer cakap.. "Dilarang meniru,tapi boleh bincang".. tak ke pelik ayat tu..(yang bukan2)
pe lagi.. kitorang pon... tanye je kat trainer kitorang tu..
"Encik, jawapannye pe eaq..??" skali, btol2 dye bagi.. terbaaeeekkk punye la...!! (gempak gitu..)


Lepas blek dari TEST.. kitorang blek rumah.. terus bersiap.. nak anta aku gi terminal bas la katakan.. (thanx babe..)
lepas tu kitorang boleh sesat jalan pulak.. sampai batu tiga.. (lupa jalan..)
pastu temperature kereta naik pulak... naseb baik ada abang yang baik hati tu.. kalau tak, memang kitorang tak taw nak buat pe.. (gurlz la katakan..hehe)

Then kitorang gi makan kat PIZZA HUT.. terbaeekkkkkk!!! hahaha (sedaaaapppp.. ;p )

Dya n Yana (Lisa kat tepi tu je..)

E-ka, Eja n Me..

Lepas makan kitorang terus gi kat terminal bas tu.. Nasib baik sempat sampai ke destinasi dengan selamat.. (takut tak sempat..) bas tu sampai pukul 3.. aku da kat terminal pukul 2.30.. dasyat..!! (padahal tak dasyat pon..)
(kontroversi lebih je ni..)

kat dalam bas ni.. hehe

tengok apa la tu.. (whatever..)
Terima Kasih kerana mengeja.. Suke..?? Kalao suke, kome like je..

No comments:

Post a Comment

.ASSALAMUALAIKUM...
.Sila Tinggalkan Comment Anda Disini..
Pleeeaassee.. SATU pon jd la..

Meh le Jenguk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Yang Tercatat Diatas Adalah HAK MILIK HANA SANG RATU