Nak Wat Pe Hari Ni..???

Hari ni tak de kelas..
nak wat pe kat rumah eaq..???
kalau nak tengok cerita korea.. umm.. da tengok da.. cam ne eaq..??
cbe bagi idea sikit.. hehehe
BOSAN laaaaaaaaa.....

yang lain, semua ada kelas.. aku je sorang2 kat rumah ni..
AAAaaarrrrgggghhhhhh...!!!!!!

HA..!! DANCE.

tapi.. nak dance tarian pe..??

tak kan nak menari TANGO..?? (pasangan tak de, ada hati nak menari tango..haha)

tak kan nak menari tarian BALLET kot..??? (badan tak seimbang..haha)

umm..?? TAP DANCE ke..?? (aku tak de TAP SHOE..haha)

AHA..!! pe kata.. aku menari tarian tradisional je.. hehehe (tah tau tah tidak..)

ZAPIN.. hahaha

inilah pilihan yang terbaik sekali..


Terima Kasih kerana mengeja.. Suke..?? Kalao suke, kome like je..

No comments:

Post a Comment

.ASSALAMUALAIKUM...
.Sila Tinggalkan Comment Anda Disini..
Pleeeaassee.. SATU pon jd la..

Meh le Jenguk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Yang Tercatat Diatas Adalah HAK MILIK HANA SANG RATU