Hari Yang Panjang

Aaahhhh..!!! akhirnya... aku da sampai kat kolej..
Penat sangat2...

Nak cite pasal perjalanan hari ni.. hehe

Hari ni, sepatutnya aku balik Shah Alam pukul 8.30 a.m.. tapi, tah macam mana kan, aku tertinggal bas.. Xperasan bas dah jalan.. haha (berangan lebih..)
so, aku pon postphone perjalanan aku ke pukul 12.30 p.m...
nak tunggu... lama sangat la pulak.. so, aku pun gi la pasar tani kat bandar tu.. n.. nenek sedara aku memang tengah berniaga kat situ.. aku tolong la sekejap.. tapi, tak lama pon, sebab bosan.. 1jam je aku tahan..

Lepas tu, aku pun gi la merayau.. hahaha
aku gi balik kat bus stand tu.. n aku naek bas gi BP Mall.. (bosan gila..)
Kat sana, macam2 aku buat..

Aku beli cincin laa.. (comei..hehe)

Gi saloon laa..
Ni dalam bas.. hehe

Beli new scarf..

Shopping laa.. (whatever..)

Sampai aku tak sedar nak tengok jam... (khayal..)
Nak gi bus stand tak sempat.. terpaksa la aku batalkan tiket tu n beli tiket baru.. (membazir..!!)
Aku amik yang pukul 2.30 p.m... so.. aku pun gi la makan dulu.. sebab time tu memang da tengah hari.. Aku makan nasi ayam madu BBQ.. (sedapnye..)

Then, aku menerus kan perjalanan aku.. Gi bus stand.. N.. yang penting sekali.. aku sempat naik bas tu.. hehehehe
Dalam bas pulak..
Pak cik driver bas tu memang best r.. Dye bukak movie.. "Harry Potter And The Deadly Hallow Part 1".. hehehe.. (terbaeekk punya)

Akhirnya... Aku sampai dengan selamatnya... hahaha ;p
Terima Kasih kerana mengeja.. Suke..?? Kalao suke, kome like je..

No comments:

Post a Comment

.ASSALAMUALAIKUM...
.Sila Tinggalkan Comment Anda Disini..
Pleeeaassee.. SATU pon jd la..

Meh le Jenguk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Yang Tercatat Diatas Adalah HAK MILIK HANA SANG RATU