POSING MAUT..

bkan gmba sbenar..hahahahaha

ptang ni da xde class...huhu
bley la relax cket ptang ni..

ha.. bru tringat.. aku nak cte ni.. (ccte..ccte..)
tadi lpas class, ada sesi bgamba utk yearbook..
smentara mnuggu 2.. smpat la g toilet 'bjemaah' gn bdak2 class.. nak make-up comei2.. biar bg cun pic 2.. huhu.. comei la sngt.. (mmg comei pon..haha)

pastu, aku g la msin ATM.. (tgok je..)
ttbe, ad dictionary kat ats msin 2.. spe la yg bgus sngt tggalkan dictionary yg mhal 2 kat ctu.. aku pon tgok la nme kat dictionary 2..
mak aih..!! class rep aku pnye dictionary upenye.. bnyak btol duet dye, ltak dictionary 2 sepah2..
pe lg.. aku call r dye..
aku tnye dye kat ne.. upenye dye tgh on the way nak g mkan kat DINING..!! lpar sngat ke ape..??
smpai dictionary pon dye tggalkan..
tp xpe.. aku pgang n keep it save with me.. uih.. baeknye aku ni, anak spe la ni... (baek la sngt..)

nak d jdkan cte.. xlme pastu.. bermulalah sesi fotografi..
pnat la gak.. posing x abeh2.. tah cntik, tah tdak gmba tu.. jgn mke aku jd mke orang xckup zat lg, da r.. nangis aku nnt..
bnyak btol cameraman 2 suh ktorang POSING.. (cam artis la plak..haha)
at last.. but not least..
ktoramg amik gmba candid smbil lompat.. GEMPAK pnye..huhu
Terima Kasih kerana mengeja.. Suke..?? Kalao suke, kome like je..

No comments:

Post a Comment

.ASSALAMUALAIKUM...
.Sila Tinggalkan Comment Anda Disini..
Pleeeaassee.. SATU pon jd la..

Meh le Jenguk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Yang Tercatat Diatas Adalah HAK MILIK HANA SANG RATU