Beg Dah Jumpa...

Semalam ada sorang pakcik call aku.. dia tanya.. "Ni adik Nurul Nazurah Binti Musannif ke..??" aku jawab la "ye saya.."
"adik ada tertinggal beg kat seksyen 17 tak..??" (cuai..)
apa lagi.. memang ye la jawapan aku.. (kesengalan yang berlebihan..)
"pakcik jumpa beg adik ni..."
Aku cakap la.. memang aku cari beg tu.. cam nak gila aku cari.. (gila betul baru tw..)

So.. pada tanggal 14 May 2011..
Aku pergi shah alam sorang2.. nak gi amik beg tu..
Aku gerak pukul 7 pagi.. tumpang van nenek sedara aku yang nak pergi berniaga pagi2 buta tadi..
sampai je kat terminal bas batu pahat.. aku beli tiket BP - Shah Alam..
Pukul 8.30 pagi bas bertolak ke Shah Alam..
Sampai sana.. pukul 12.30 p.m..

Sampai sana aku tak tau nak buat apa.. so, aku amik teksi and... pergi Shopping..!! kat plaza alam sentral..


Habis je Shopping.. aku terus naik bas pergi seksyen 2... then, amik teksi ke terminal bas seksyen 17..
pergi kat pondok tiket tu... amik beg2 aku yang pakcik tu jumpa...
Aku bagi reward sikit.. (:))
Pastu aku beli tiket balik jam 3 p.m and aku sampai kat Batu Pahat jam 7 p.m..
Selamat smpai sudaaaaaaaaa... hehehe
Terima Kasih kerana mengeja.. Suke..?? Kalao suke, kome like je..

No comments:

Post a Comment

.ASSALAMUALAIKUM...
.Sila Tinggalkan Comment Anda Disini..
Pleeeaassee.. SATU pon jd la..

Meh le Jenguk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Yang Tercatat Diatas Adalah HAK MILIK HANA SANG RATU