Benciiiiiii...!!!

Aku paling tak suka kalau gaduh ngan boyfriend..
aku da penat layan hat lelaki ni... tak tau la apa yang diorang nak.. balik2 kita yang salah..
kadang2 tu, aku nak juga ruang untuk berfikir.. bukan cuma nak fikir pasal dia je..
sakit hati aku ni... rasa macam nak melalak pon ada gak.. tapi apa nak buat kan.. da memang perangai lelaki macam tu... banyak kerenah...


kadang2 ada juga aku terfikir.. dia ingat kat aku ke tak eaq..?? atau.. dia dah totally lupa kat aku.. umm... tak faham.. tak faham...

Hate U..!!!!
Terima Kasih kerana mengeja.. Suke..?? Kalao suke, kome like je..

No comments:

Post a Comment

.ASSALAMUALAIKUM...
.Sila Tinggalkan Comment Anda Disini..
Pleeeaassee.. SATU pon jd la..

Meh le Jenguk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Yang Tercatat Diatas Adalah HAK MILIK HANA SANG RATU