Memory PWTC

Happy sangat hari ni...
Tadi aku ngan Dya pergi PWTC.. ada bookfest la katakan.. (excited tak habis lagi ni..)

Mula2 kitorang naik bas dari kolej sampai seksyen 2..

(dalam bas...)

Dari seksyen 2 tu.. kitorang tukar bas ke Pasar Seni.. Time kat dalam bas tu, terjumpa dengan Sherlin ngan Azzah.. kebetulan, Sherlin memang nak pergi PWTC juga.. Azzah pulak nak pergi Bukit Bintang.. jumpa kawan dia...
Sherlin tu sebenarnya, nak pergi PWTC ngan cousin dia Terry..
So, kitorang pon pergi la PWTC sama-sama..

Sherlin

Terry

Sampai kat Pasar Seni.. Kitorang pergi PWTC naik LRT..
Kat PWTC tu la CERITA BERMULA... hahaha (da cam setan plak.. :p)

Aku nak beli novel keluaran ALAF21 (Karangkraf).. Cari punye cari.. tak jumpa2 juga.. Rupa2nye.. Karangkraf ada kat Dewan Tun Dr.Ismail.. Tingkat bawah je kot.. hahaha (biol sudaa..)

Pusing punye pusing.. dapat gak novel yang aku cari.. (HAPPY GILA...!!!!)
AND... yang paling best tu.. Ramlee Awang Murshid ada lagi kat situ..
Apa lagi.. aku pun pergi la bayar novel tu and terus pergi beratur nak minta autograf.. (Excited ni..)

Sutera Bidadari yang kutunggu selama ini... huhuhuhuhuhuhu

Ni la peristiwa yang tak akan aku lupakan..

AUTOFGRAF R.A.M tu.........
hehehehehehehe

HAPPY SANGAT...!!!!!!!
Terima Kasih kerana mengeja.. Suke..?? Kalao suke, kome like je..

No comments:

Post a Comment

.ASSALAMUALAIKUM...
.Sila Tinggalkan Comment Anda Disini..
Pleeeaassee.. SATU pon jd la..

Meh le Jenguk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Yang Tercatat Diatas Adalah HAK MILIK HANA SANG RATU