Takkan Melayu Hilang Didunia..

Kalau ikutkan.. macam tak percaya je kan.. orang2 kat russia ni pandai cakap melayu.. bagus betul lah..
Sedangkan orang Russia nak belajar bahasa Melayu.. Kenapa melayu nak lupakan bahasa sendiri..?? Tak faham betul la.. Memang lah bahasa lain tu penting.. Tapi jangan lah nak mengagung-agungkan bahasa lain.. Berbangga lah sikit dengan Bahasa Melayu ni..
Cuba tengok video kat bawah ni..
Memang tak sangka langsung yang diorang ni boleh fasih cakap melayu..
at last tu siap cakap.. "Takkan Melayu Hilang Di Dunia"
Macam Hang Tuah la pulak.. hehehe..
Anyway.. Aku bangga jadi rakyat Malaysia...!!!!!
MALAYSIA BOLEH..!!!


Melayu diangkat di Rusia


Terima Kasih kerana mengeja.. Suke..?? Kalao suke, kome like je..

No comments:

Post a Comment

.ASSALAMUALAIKUM...
.Sila Tinggalkan Comment Anda Disini..
Pleeeaassee.. SATU pon jd la..

Meh le Jenguk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Yang Tercatat Diatas Adalah HAK MILIK HANA SANG RATU