Aktiviti Pada Hari MALAYSIA

Aku, Nadia, Ika n Nik

Sebenarnya.. Aku tak pasti nak pergi mana sebenarnya... Aku niat nak balik kampung.. Tapi bila teringat kat nenek aku.. Terus aku CANCEL.. Nanti tak pasal-pasal dia cakap aku ni kaya sangat.. Asyik nak balik je.. (Bukan aku guna duit dia pun..)


Hari ni kitorang pergi Plaza Alam Sentral je..
Nadia.. Hari ni, dia rebounding rambut... Mahal nak mampuih... RM280.. Mahal gila kan..?? Bos aku rebounding baru RM90... Cekik darah betul..
Sementara menunggu Nadia siap buat rebounding dia.. Aku, Ika n Nik.. Pergi shopping la... hehehe

Ada la beberapa barang yang aku beli tadi.. hehehe..
Mula-mula.. Aku beli gelang jed..

My Jed Bangle

Lepas tu, aku beli handbag... Warna hitam n agak simple..

My New Handbag

Aku beli gelang kaki silver... simple n nice.. soooooooo sweeeeettt... hehehe


Time kitorang nak balik tu... OMG..!!! Ayu Raudhah lalu sebelah aku... Cam tak percaya siot.. Comel gila... Pakai baju pink... Ada bunga pink kat kepala.. Cute sangat..
Terima Kasih kerana mengeja.. Suke..?? Kalao suke, kome like je..

No comments:

Post a Comment

.ASSALAMUALAIKUM...
.Sila Tinggalkan Comment Anda Disini..
Pleeeaassee.. SATU pon jd la..

Meh le Jenguk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Yang Tercatat Diatas Adalah HAK MILIK HANA SANG RATU