Layak ke..??

Assalamualaikum kepada semua pembaca-pembaca setia blog cabuk Hana ni.. :)
Terima kasih sebab sudi membaca..

......................................................................................................

Layak Ke..??
Siapa yang layak..?? Siapa untuk kelayakan tu..??
Ehh.. Apa lah yang Hana mengarut ni kan.. hehe

Sebenarnya.. Hana ada terfikir nak buat novel.. Ehh.. salah-salah..
Bukan buat novel.. Tapi nak menulis novel..
Korang rasa la kan.. Hana layak tak nak jadi penulis novel..??
Idea tu ada.. Tapi tak tahu macam mana penerimaan pembaca..
Tu yang Hana jadi ragu-ragu nak menulis..

Tajuk belum fikir lagi.. 
Sebab Hana pun tengah cari tajuk yang sesuai untuk karya Hana tu nanti..

So.. Hana nak tanya pendapat korang la..
Korang rasa la kan.. Adakah Hana layak jadi penulis novel..??
hehe.. Okay.. Nanti tinggalkan komen tau.. 
Sayang korang..
Hehehehehe (ketawa jahat.. -_-")

Ha..!! Alang-alang kita tengah cerita pasal novel ni..
Hana nak tunjuk koleksi novel kesayangan Hana..
Hana sayang sangat novel-novel ni..
Ni semua Hana punya treasure tau..

Novel-novel ni adalah hasil karya Ramlee Awang Murshid..
Hana suka cara penulisan beliau yang sangat memutar-belit..
Seimbang antara cinta dan agama..
Ada unsur-unsur suspen..

My Collection..!!!!
Yang ni pula, adalah hasil penulisan terbaru beliau..
Aku Bercerita..
Yang ni, Hana baru je beli bulan lepas.. hehehe
Da abis baca.. Menarik..!!
Ada 5 cerita yang berbeza tapi semuanya ada kaitan dengan watak 'AKU'..

'AKU' BERCERITA..!!

Okaylah.. sampai disini saja celoteh Hana hari ni..
Assalamualaikum.. ^_^

- - - - - - - - - - - - - - - Hana Sang Ratu - - - - - - - - - - - - - - -
Thank You, Terima Kasih, Arigato Gozaemasu, Gomawo.. 

Terima Kasih kerana mengeja.. Suke..?? Kalao suke, kome like je..

3 comments:

  1. ehh ! minat yg sama la .. minat RAM jugak :D

    ReplyDelete
  2. pernah baca 1 je novel karya RAM nie..
    not bad gak la...seram2 gitu

    ReplyDelete

.ASSALAMUALAIKUM...
.Sila Tinggalkan Comment Anda Disini..
Pleeeaassee.. SATU pon jd la..

Meh le Jenguk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Segala Yang Tercatat Diatas Adalah HAK MILIK HANA SANG RATU